Direktlänk till inlägg 24 maj 2012

Spring en mil

Av Mikaela - 24 maj 2012 08:45


Ikväll är det dags för mitt första lopp, jag är nervös, men det ska bli roligt också.

Jag har lite träningsvärk i benen från gårdagens cykling, men jag ska nog inte känna efter för mycket.

Längtar tills jag går i mål ikväll, åh vilken känsla, får nästan den där endorfinkicken bara att tänka på det.

Håll tummarna att jag vinner någon av dom 10 priserna som lottas ut också.


Igår var jag ute mest hela dagen, fixade med blommorna och tog fram utemöblerna, det vart många gånger framotillbaka till förrådet.

När jag hämtat allt så får jag inte ihop bordet själv, så jag tog en promenad i solen istället.

Också ringde mamma och kom hit så vi hjälptes åt, tack så mycket för hjälpen.

Sen cyklade vi hem till henne, på kvällen grillade deras gård korv och hamburgare, vi åt lite, sen tog vi cyklarna till sjukhuset och hälsade på hennes kompis.

Efter det cyklade jag hem och Evelina kom över, vi spelade lite kubb, åsså åkte vi ner till marité vi ville se hur det såg ut.

Så tråkigt att den var anlagd branden där, hur kan man göra så....Dom hade ju premiär i helgen.


Nu ska jag dricka lite mer kaffe och ringa till pappa tror jag, han kom hem från utlandet igår, dom har varit där 2 veckor, dom kom ju hem till värmen iallafall.




 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 26 maj 2012 09:57

  I torsdags 18.30 gick starten för loppet. Jag tog det lugnt dom första 5 km, sen ökade jag och sprang om flera st. 2/3 delar av banan va uppför, så jag är sjukt nöjd med min tid, även fast det hade varit plant hela tiden så hade jag ändå vari...

Av Mikaela - 21 maj 2012 09:25


  För någon natt sen drömde jag om att jag va på gymmet och körde marklyft. Jag saknar styrketräningen, det finns ett gym här som heter gym24, dom erbjuder en gratisvecka innan man ska bestämma sig om man vill börja. Jag funderar på att göra de...

Av Mikaela - 19 maj 2012 11:06

  Sitter här och tänker ska jag ut och springa eller inte, svaret blir nog att jag ska göra det!!   Ikväll är det crusing, vi ska ut och kika lite, Daniel ska nog dricka lite öl, och jag är sugen på några glas vin. Jag har inte druckit sen i ...

Av Mikaela - 17 maj 2012 21:45

                 

Av Mikaela - 17 maj 2012 09:47


  Idag är jag och Daniel ledig tillsammans, så jag tänkte att vi skulle laga hans cykel och cykla in till stan och fika eller så, men när vi vaknade så öste regnet ner, så det får bli en annan dag.   Istället tänkte jag åka till Lillsjön och sp...

Presentation

Hej och välkommen till min blogg.
Här skriver jag om allt möjligt :) Kommentera gärna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards