Direktlänk till inlägg 16 maj 2012

Tjejklassikern

Av Mikaela - 16 maj 2012 14:13


 


Är med i en utmaning och grupp som heter 100 grymma dagar, igår såg jag ett inlägg som en tjej skrivit, hon undrade om någon ville vara med och köra tjejklassikern.

Jag har funderat förrut på att köra svenska klassikern, men jag tror tjejklassikern passar mig bättre.


Det här gör jag för att jag verkligen vill och bara för min skull, det kommer kosta en del med anmälningsavgifter, bensin och boende, men det är det värt, jag vill verkligen det här.

Det kommer bli grymt roligt, och säkert jobbigt, men det är en utmaning och motivation för mig att hålla igång, och så stolt jag kommer va över mig själv då jag har diplomet.


Vansbosimningen kommer blli den största utmaningen, då jag är rädd för vatten där jag inte kan ha fötterna i botten och huvudet ovanför vatten, men det är "bara" 1km.



För att erövra tjejklassikern ska du:

- Genomföra ett av skidloppen Kristinaloppet 30 km eller Tjejvasan/kortvasan 30 km

- Cykla tjejvättern 100 km

- Simma vansbro tjejsim 1 km

- Springa lidingö tjejlopp 10 km

Du kan starta med valfritt lopp.


Jag kommer starta med lidingö tjejlopp 30e september i år.


 
 
Ingen bild

caroline holgersson

16 maj 2012 14:41

Härligt!
Jag anmäler mig nästa vecka som sagt :)
!det kommer vara en upplevelse och ett äventyr =)
Kommer bli nice!

Mikaela

16 maj 2012 15:05

Ja det kommer bli grymt :) Kul att vi är flera som ska göra det också!

 
Lotta

Lotta

16 maj 2012 15:31

Roligt ni kommer att få... Du är jätteduktig!

http://nattstad.se/lottiz63

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 26 maj 2012 09:57

  I torsdags 18.30 gick starten för loppet. Jag tog det lugnt dom första 5 km, sen ökade jag och sprang om flera st. 2/3 delar av banan va uppför, så jag är sjukt nöjd med min tid, även fast det hade varit plant hela tiden så hade jag ändå vari...

Av Mikaela - 24 maj 2012 08:45


  Ikväll är det dags för mitt första lopp, jag är nervös, men det ska bli roligt också. Jag har lite träningsvärk i benen från gårdagens cykling, men jag ska nog inte känna efter för mycket. Längtar tills jag går i mål ikväll, åh vilken känsla,...

Av Mikaela - 21 maj 2012 09:25


  För någon natt sen drömde jag om att jag va på gymmet och körde marklyft. Jag saknar styrketräningen, det finns ett gym här som heter gym24, dom erbjuder en gratisvecka innan man ska bestämma sig om man vill börja. Jag funderar på att göra de...

Av Mikaela - 19 maj 2012 11:06

  Sitter här och tänker ska jag ut och springa eller inte, svaret blir nog att jag ska göra det!!   Ikväll är det crusing, vi ska ut och kika lite, Daniel ska nog dricka lite öl, och jag är sugen på några glas vin. Jag har inte druckit sen i ...

Av Mikaela - 17 maj 2012 21:45

                 

Presentation

Hej och välkommen till min blogg.
Här skriver jag om allt möjligt :) Kommentera gärna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards