Direktlänk till inlägg 23 april 2012

Handled

Av Mikaela - 23 april 2012 18:55


Jag har haft ont i min handled några veckor, har inte kunnat styrketräna på ett tag, men i lördags när jag var på gymmet så var jag så sugen på att lyfta lite.

Så nu får jag skylla mig själv när jag sitter här med lindad handled.

Så nu efter mycket tänkande ska jag lägga all energi på konditionsträningen, löpning, cykling, promenader.


Mitt gymkort går ut nu 30/4, jag kommer inte skaffa något nytt heller, förens till hösten.

Eftersom jag inte kan styrketräna nu på ett tag, och nu på våren och hela sommaren är det mycket härligare att vara ute och röra på sig.

Intervaller behöver jag inte ett löpband till, bara lyktstolpar och klocka med sekundvisare.

Det kommer bli många turer runt frösöberget, och här på gångvägarna i Torvalla.

Ska testa backintervaller i Gustavsbergsbacken också.

24/5 är det dags för spring en mil vinn en bil, och jag är anmäld.


Just nu regnar det, och jag ska snart cykla upp till Amela för tjejsnack och promenad med henne och Susanne.


 

Utsikt över Östersund, taget från Gustavsbergsbacken.

 
 
ingbac44

ingbac44

23 april 2012 22:40

Vilken fin bild. Jag tror inte jag varit i Östersund.

http://www.nattstad.se/ingbac44

 
Lotta

Lotta

24 april 2012 11:03

Gu vad du är duktig, jag håller tummarna att du ska vinna bilen!
Gå till doktorn med handleden, du kanske behöver rönga den.
Kram!

http://nattstad.se/lottiz63

 
kickan

kickan

17 maj 2012 10:37

Fin bild!

http://kick86.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 26 maj 2012 09:57

  I torsdags 18.30 gick starten för loppet. Jag tog det lugnt dom första 5 km, sen ökade jag och sprang om flera st. 2/3 delar av banan va uppför, så jag är sjukt nöjd med min tid, även fast det hade varit plant hela tiden så hade jag ändå vari...

Av Mikaela - 24 maj 2012 08:45


  Ikväll är det dags för mitt första lopp, jag är nervös, men det ska bli roligt också. Jag har lite träningsvärk i benen från gårdagens cykling, men jag ska nog inte känna efter för mycket. Längtar tills jag går i mål ikväll, åh vilken känsla,...

Av Mikaela - 21 maj 2012 09:25


  För någon natt sen drömde jag om att jag va på gymmet och körde marklyft. Jag saknar styrketräningen, det finns ett gym här som heter gym24, dom erbjuder en gratisvecka innan man ska bestämma sig om man vill börja. Jag funderar på att göra de...

Av Mikaela - 19 maj 2012 11:06

  Sitter här och tänker ska jag ut och springa eller inte, svaret blir nog att jag ska göra det!!   Ikväll är det crusing, vi ska ut och kika lite, Daniel ska nog dricka lite öl, och jag är sugen på några glas vin. Jag har inte druckit sen i ...

Av Mikaela - 17 maj 2012 21:45

                 

Presentation

Hej och välkommen till min blogg.
Här skriver jag om allt möjligt :) Kommentera gärna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards