Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

Träningsvärk

Av Mikaela - 29 mars 2012 08:43


Har sån träningsvärk i hela kroppen.

Benen börjar dock släppa lite, hoppas helt tills benpasset imorgon.

Idag blir det axlar, triceps och bröst på schemat.

Sen ska jag iväg och jobba, 13.30 - 21.


Jag hittade ett par löpskor igår på Team sportia, jättesköna och snygga, men 1600 kr kostade dom, har inte råd med det just nu. Ska kolla på Intersport också, såg att dom hade något extrapris på nå Nikeskor.

Mina fötter är lite konstiga, jag behöver stöd på både in och utsidan, så det är viktigt att jag hittar perfekta skor.


De va så härligt att ta fram cykeln igår, hade kunnat cykla till jobbet idag, men vill inte cykla ända från Valla hem till Torvalla då det är mörkt. Längtar tills det är ljust nästan dygnet runt, då ska jag cykla på kvällen också.

I sommar ska jag jobba i Brunflo, då blir det cykel varje dag. Regnar det, då har jag regnkläder, älsklingen köpte det till mig förra året.



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 26 maj 2012 09:57

  I torsdags 18.30 gick starten för loppet. Jag tog det lugnt dom första 5 km, sen ökade jag och sprang om flera st. 2/3 delar av banan va uppför, så jag är sjukt nöjd med min tid, även fast det hade varit plant hela tiden så hade jag ändå vari...

Av Mikaela - 24 maj 2012 08:45


  Ikväll är det dags för mitt första lopp, jag är nervös, men det ska bli roligt också. Jag har lite träningsvärk i benen från gårdagens cykling, men jag ska nog inte känna efter för mycket. Längtar tills jag går i mål ikväll, åh vilken känsla,...

Av Mikaela - 21 maj 2012 09:25


  För någon natt sen drömde jag om att jag va på gymmet och körde marklyft. Jag saknar styrketräningen, det finns ett gym här som heter gym24, dom erbjuder en gratisvecka innan man ska bestämma sig om man vill börja. Jag funderar på att göra de...

Av Mikaela - 19 maj 2012 11:06

  Sitter här och tänker ska jag ut och springa eller inte, svaret blir nog att jag ska göra det!!   Ikväll är det crusing, vi ska ut och kika lite, Daniel ska nog dricka lite öl, och jag är sugen på några glas vin. Jag har inte druckit sen i ...

Av Mikaela - 17 maj 2012 21:45

                 

Presentation

Hej och välkommen till min blogg.
Här skriver jag om allt möjligt :) Kommentera gärna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards