Alla inlägg under januari 2012

Av Mikaela - 9 januari 2012 09:56


Idag ska jag gå intro på ett nytt ställe, ska bli jätteroligt.

Känns bra att ha ett till ställe att vara vikarie på.

Det är mellan 16,15 - 21,15


Så innan det ska jag in och träna, var jätte längesen jag va på gymmet, så det känns bra att komma igång igen.

Ska köra lite styrka, har inte bestämt vad än, det gör jag då jag kommer dit.

Efter det ska jag äta lunch med pappa och Pernilla.

Dom ska åka utomlands i februari, är lite avundsjuk faktiskt.


Tänkte ut och åka skidor med Susanne idag, men det var - 13 grader, så det kändes lite för kallt. Hoppas det blir bättre imorgon.


Nu ska jag hoppa i träningskläderna och gå till bussen.

Av Mikaela - 8 januari 2012 14:57


Idag gick jag ut och åkte skidor, 1 mil blev det. Åkte själv för första gången, det gick jättebra. Men såklart så är det roligare att åka med någon.


Helgen har varit lugn, var på ikea i torsdags så vi har fixat lite här hemma. Alltid kul med nya saker.

Åsså har vi sålt lite gamla saker, blocket är bra, gick väldigt snabbt att få iväg det.


Tog lite fina vinterbilder också.


       


Av Mikaela - 2 januari 2012 17:58


Massviss med snö, det snöar fortfarande, och jag ska snart gå ut och springa, jag gillar å springa när det snöar. Ordentligt med kläder, reflexväst - såklart! Å musik i öronen.


Var på Em möbler idag och kikade på en tvbänk, och den vi tyckte var bäst hade såklart utgått. Vi ska vänta och se tills nyheterna har kommit istället.


Imorgon blir det jobb igen, sen ska jag och Evelina ut och åka skidor, får se hur långt vi hinner åka innan det blir mörkt.


Nu ska jag göra mig iordning och gå ut.


 

Bilden är från google.

Av Mikaela - 1 januari 2012 21:51

Hej!


Har startat en ny blogg här på bloggplatsen.

Tyckte det var lite roligare här då man kan ändra sin desig lite mer.


Nu är det första dagen på 2012, jag känner att det här kommer bli ett bra år :)


Ska skriva här mer än vad gjorde i den gamla bloggen, tyckte inte det var så roligt att skriva där eftersom de va så tråkig design och allt.


Nu är det dags att sova, jobb imorgonbitti.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej och välkommen till min blogg.
Här skriver jag om allt möjligt :) Kommentera gärna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards